| Koruja Lizbeth metallilangasta. |
Pieni tauko liinasta tuli ajankohtaiseksi, kun huomasin taas avaamattomia pakkauksia lankavarastossa. Joskus tulee hankittua lankoja, jotka jäävät sitten odottamaan tulevaa, kun ostohetken ajatus unohtuu.
Nyt otin kaikki kolme rullaa kääreistään ja kokeilin tehdä niistä koruaihioita. Lanka on Lizbeth 20, mutta ei puuvilla lankaa, Pyöreän korun halkaisijaksi tuli 4 cm ja pitkulaisen korun pituus on lähes 5 cm, eli aika paljon, kun kiinnitän näihin vielä koukut.
Lanka on hiukan hankala käsitellä, koska se purkautuu niin helposti pieneltä kartiolta, mutta korut ovat kauniita ja hohtavia. Luultavasti en heti osta näitä lisää, mutta pyrin vähitellen käyttämään langat pitseihin.
Metallilanka on sen verran karkeaa, etten laittaisi sitä mielellään koruissa ihoa vasten, ehkä sopii juuri korvakoruihin. Nyt ajattelen, että näistä saisi joulukoristeita, kunhan vain muistan nämä langat vielä joulun alla.
Voi kuinka kauniita, ja vaikka mihin käyttöön koruista kortteihin?
VastaaPoistaKiva kun tykkäät. Näistä tulee koruja, mutta ehkä lanka sopii tosiaan joulukortteihinkin.
Poista